Händelserik dag!

Det börjar med att klockan riknger 05.00. Jobbet kallade vi halv sju. Konstigt nog var jag inte trött och har heller inte varit. Etfer att jag jobbat går jag vidare till skolan. Det var administration som gällde. betygsnack och sådant. Passade öven på att gå förbi Tonys kontor och kolla hur matte provet gick och medans jag stod där och han gick igenom fårga efter fråga så kände jag hur nervös jag blev mer och mer. Sådär så man får ont i magen. De första talen såg bra ut, sen började de med noll, noll, noll, noll. Och jag tänkte shit, jag har inte klarat det. Nio poäng skrapde jag ihop på första delen. Nu gällde det att jag fickminst 3 poäng på andra delen för att klara mig. Och ja, det fick jag. Jag klarade nationella provet i matte c och jag är så jäklaglad för det. Tony tyckte till och med att jag skulle göra det igen för att kanske få vg, men så duktigt är jag inte i matte. Ska tänka på det till efter lovet iaf.

Efter skolans slut gick jag till min syster. Fick ett jättefint julkort utav dem, sen gick vi in till stan. Det blev någon julklapp och sen en fika. Det slinker alltid ner. Ännu en bra dag med syster och systersonen min =)

Träning stod det senare på schemat. Var inte så värst sugen på det idag. Men iaf på väg till träningen så var det lite halt på vägen så jag och Mo var på väg ner i ett litet dike. Jag kände hur bilen släppte greppet, men Mo sa att hon kände i ratten att det fanns lite grep. Tur att vi inte hade hög hastighet ;)

Så, nu ikväll har jag och Johannes tagit ner granen från vinden och upp i vardagsrummet. Så den är pyntad och klar nu. Fattas bara julklapparna under. Finns en inslagen än så länge.
Dammsugit har jag också gjort, och det behövdes
Sen har jag även suttit och gjort några kort som ska fästas på paketen så man vet vem ska få dem. Jag, av alla människor har gjort det. Jag är ingen pysseltjej men jag ser det speciella i att ge något eget. Som man gjort själv. Får se om min kära familj tycker dem är fina också. =)

Nu väntar sängen, och min kropp säger inte ifrån =)

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Kenneth

GRATTIS Sara!

Nu kan du fira jul med ett leende på läpparna. hoppas vi ses nåt nån dag. Kenneth!

2009-12-17 @ 23:56:46
URL: http://www.mashedkidneys.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0