Jobb och Julfest

Idag var det ingen skola så jag fick sova lite längre idag. Men jag var välfigt trött när klockan ringde och då hade jag sovit ca 10h. Det var nog för att jag var uppe så tidigt igår och gjorde saker från dag till sena kvällen.

Efter jobbet idag hade vi julfest med laget. Jag och tre andra tjejer höll i den. Kändes väl inte sådär jätte planerat när vi skulle köra femkampen. Men det blev bra ändå. Vi vet ju nu vad vi behöver göra till nästa gång ;)

Imorn blir det att köpa kanske det sista julklapparna och sen handla med mamma.
Sen behövs det städa här i hemmet. Mina kläder står i en stor ikea påse i vardagsrummet. Jag vill ha julfint nu och inslagna klappar under granen. Så det får nog bli min dag imorgon. Sen är det jobb nästan varje dag fram till jul.

Jag känner mig rastlös somatt jag vill göra något, fast jag inte orkar. Får väl bli att läsa något och sen sova.

See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0