Fredagen den 13:e

Nu var det ett tag sen jag skrev, men tiden har inte redigt funnits till och sen har jag varit i stockholm i veckan också.

I tisdags tog vi bilen mot stockholm som sagt. Jag, Mo och Magnum. Vi åkte på fm och var framme vid halv yra tiden. Vi checkade in på hotellet och började göra oss i ordning. Tog sedan tvärbanan in till Globen. Vi hade biljetter för hovets entreér så på våran stod det entre 11. Vilket inte finns på globen. Vi gick runt hela och insåg att elva inte fanns. Det visade sig att vi skulle stå i kö fyra, den längsta kön som fanns. Japp det var ståplatserna. ( När dem släppte iljetterba skulle det först varit på Hovet, därför hade vi de entre numret)
Men iaf, jag ställde mig i kö, Mo och magnum skulle gå på toa och köpa korv, oh det var tur att jag ställde mig, kön växte snabbt. Stod där ute i kylan ca 1h 30 min. Och kallt var det. Kl: 19 släppte dem in oss och genast efter en stund blev det varmare. Förbandet drog igång vid lite innan åtta och höll på till ca halv nio. Kvart över nio, började showen. Idolen osm vi alla kommit dit för, P!NK! Fasen så grym hon är på scen och vilken sow hon gör utav allt.
Lätt att jag åker nästa gång hon kommer. Känns tråkigt att det redan är över.

Sen har det vart skola och jobb sen jag kom hem.

Idag har jag varit ledig, fått lönen och innan jag fick den bestämde jag mig för att inte käder. Läser i tidningen att IN the mood har 20 % på allt i butiken, jag kommer ut med en påse och 760 kr fattigare. Ja så bra gick den planen.
Har också bjudit min syster maria och hennes familj, mamma och Isabell och Johannes på mat. Falsk fläskfilé, potatis och sås. Det blev gott, jag är imponerad av mig själv att jag klarade det på första försöket.
Efter maten skulle MAria och Daniel på bio och jag skulle vara barnvakt åt mitt charmtroll, gud så härlig han är. Jag smälter. Nu har Maria och Daniel kommit hem, kanske blir lite efterrätt. Glass och fruktcocktail.

Imorn blir det jobb..

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0