Moster dag.

Idag har jag varit ganska mycket moster. Eller jag är ju jämt moster men idag har jag varit med lillkillen.
Åh jag tycker om han så mycket. Maria hämtade han runt kvart i sex och nu känner jag att jag saknar honom. Man kan bara sitta och titta på han och säga nej någongång ibland, men iaf. Att bara tiita på vad han styr med och pratar hela tiden. Det är så kul. Jag älskar att umgås med Maria och Albin =)
När jag kom till dem imorse sa Maria att hon hade bestämt en regel som gällde mig. Varje gång jag är med dem måste jag höra av mig till en kompis och frågaa om vi ska umgås. Bara för att jag ska umgås med någon annan än dem. Inte mig emot. Dagens sms fråga gick till min kära vän Hanna =) Det blir fika på fredag =)

Johannes och jag har fått upp adventsljustakarna och satt en ljussslinga påbalkongräcket. Det blev fint. Och när vi höll på att styra med allt, hämta saker från vinden, ta med saker till vinden. Hör vi glassbilen. Vi vill ha glass.
Jag går ut och ställer mig i en korsning där jag vet att jag kan se den. Och klockan är ca 19,20. I somras brukade den köra förbi den där korsningen ca 19,30. Jag står där ett tag, hör ljudet av den lite längre ifrån. Men ingen glassbil. Då skickar jag ett sms till eniro och får tillbaka att den var där 19,04. Jaja ingen glass idag. Upp och kolla internet och se vart den kan tänkas vara, jo påväg till p-vik. Vi var inte så desperata på glass så vi tänkte inte köra dit. Men vi bestämde oss för att åka till hans pappa ute i svalliden och hämta en ljusslinga, på vägen ut så står glassbilenvid vägen. Vi stannar bilen och jag går ut och köper glass. Inte ofta man har den turen ;)

Imorn är det desktop prov igen, jag vill inte. Min lärare är otydlig och jag förstår inte. Känns som att jag skiter i det här ämnet. Nu ska jag och lägga mig och läsa cosmopolitan =)

Sov gott alla go'a och glada

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0