Prov, jobb och fotboll

Yes, idag har jag haft prov i desktop. Gick sådär. Har inte fattat redigt allt och våran lärare är envis.
Men men något rätt måste jag väl ändå ha skrapat ihop.

Efter det blev det att jobba kvällspasset (som vanligt). Men det går, tiden går relatvit fort ochdå klagar vi inte ;)
Sen hem en sväng till mamma och hämta bilen och byta om till träningen.
Det var en liten uttagningsträning idag tror jag. Vi ska spela sm-cup på lördag och dme hade inte bestämt sig för alla än men jag klarade mig. Jag får följa med. Nu återstår bara om jag får spela. Lite måste man ju hoppas på iaf.

Dagarna går lite för fort tycker jag. När jag kollar på när jag skrev senast känns, vilket var förra fredagen så känns det som att det var härom dagen bara, men icke sa nicke. Det får bli en veckans rapport istället ;)

Igår var jag och Helena duktiga och pluggade lite matte ihop, jag blev nästan klar med läxa sen började hon med desktopen lite då orkade jag inte räkna mer så då köpte jag lite ljus av henne istället, från partylight. Fast lite kan man ju räkna det som matte, var ju tvungen att räkna ut hur mycket jag skulle betala. Iaf så tyckte jag det var en trevligt stund, är så sällan med andra människor än min kära syster och systerson eller Johannes. Varför tar jag mig inte tiden kan man ju undra då?
Det är ju faktiskt rätt kul att umgås med folk. Skärpning Sara!

Ikväll ska jag sova själv hos Johannes, tycker inte om det allt för mycket.Men jag ska klara det. Det är dags för mig att släppa taget om det trygga familjelivet hos mamma och klara mig lite lite mer själv, fast me Johannes.
Men det är inte helt samma sak som att bo hemma!

Imorn blr det hästpass i charken. 8-19. Min fredag är bestämd. Vad ska du göra?

Nu ska jag leta efter mig dosa till internetbanken, den har gömt sig någonstans. 

Kram godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0