Lång dag

Idag tycker jag att dagen varit lång. Bara för att vi fick en timma extra. Var uppe redan vid lite över nio.
Vi hade också visning på våran lägenhet idag så jag och Johannes drog oss lite innan elva. Vi tog då en sväng bland våra mackar och kollade vilken mack som hade det billigaste släpen va de större modellerna. Ser ut somm att vi kommer hra från Statoil. När vi var på väg där emellan mackarna såg vi min kära syster ute ocg gå med Albin. Det slutade med att vi möttes upp vid Nilssons för en fika. Gott gott!
Efter det gick vi hem, Maria och Albin också. Det blev lite mat och mys och bus med Albin, alltid lika härligt =)

Ikväll har jag varit på bodypump, hu vad jobbigt det är. Jag är helt slut i armarna nu efter. Men man får se framåt ;)

Verkar som att min älskade Johannes ska vara hemma ikväll, det får slö och softa i sängen innan man lägger sig för att sova. Har höstlov imorn så behöver inte ställa någon klocka, skönt det =)

Nu blir det tv-time

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0