Härliga sol

Idag skiner solen. Härligt. Jag är ledig ( fast jag vill egentligen inte vara det, för att jag har inte fått så många dagar denna månad, vilket resulterar i hur ska jag klara mig i maj? ) Mm, så ligger det till.

Idag ska jag fixa käk till Johannes sen ska jag tävtta lite. Åker på träningsläger på fredag och är borta hela helgen så måste alltså ha lite rent träningklaäder och sånt med mig. Hoppas det blir roligt, vilket jag tror att det kommer bli =) Skönt är att man är frisk också =) Hoppas bara Mo blir det också. Hon var riktigt dålig. Inte kul.

Imorn kommer lönen, wihu. Det blev en riktigt bra sådan också. Skor, kläder, och lite annat står det nog på inköpslistan ;)

Nehe, nu ska jag ge mig ut och andas in det härliga friska våren.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0