Utedag

Idag hade jag bestämt mig för att vara ute mycket. Har legat inne i lägenheten i nästan tre dagar, vilket blev ganska långtråkigt torsdagen. Man tröttnar till och med lite på tv:n och sin lägenhet. Så på fredagseftermiddagen åkte jag till syster min och umgicks en stund med den sjuka familjen. Alla tre hade någon form av förkyldningssymptom i kroppen.

På kvällen sen fick jag god mat av Johannes. Fläskfilé i ugn med champinjoner och tomat och sås.
Efter det satt vi framför tv:n (konstigt). Men talang och solsidan fastnade vi för.
Solsidan är ju bara för roligt alltså. "Alex" slänger ut 500 spänn för knappt ett helt paket ballerina, för att hans tjej vill ha det vid förlossningen. HAhah, sen slänger hon dem bara i väggen.

Ja, så idag följde jag med mitt lag till Hultsfred. Det var DM match. Tyvärr förlorade vi matchen med 1-0. Och kallt som fasen var det också. Eftersom att jag bara kollade på matchen. Hade gärna spelat idag, men kroppen håller inte än. Måste bli frisk till nästa helg.

Imorn ska jag jobba. Känns konstigt. Har inte jobbat på en vecka. Och en söndag också. Och att jag ställer upp frivilligt.
Får se hur det går.

Nu väntar jag på hamburgare som Johannes gör :) Min kock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0