Valborg

Snart är det dags för att gå till jobbet några timmar. Har en kort dag idag. Slutar redan vid 13,15. Skönt.
Då blir det en springtur sen hem och börja förbereda till kvällen. Det blir fest hos Jeppe =)

Igår var det en stressig dag på jobbet. Hade match på kvällen som började vid sju och hela dagen satt jag och oroade mig för om jag skulle kunna gå tidigare. Jobbigt. Men iaf tjugo i sju kom jag väl iväg.
Matchen gick tyvärr inte så bra för laget. Förlust md 0-2. Och som kedja vet jag inte hur man gör mål. Hur många gånger var jag inte framme mot mål? Hmm. "Se möjligheten bakom målvakten" men jag ser möjligheten på målvaken.

Fick även en förfrågan igår om jag ville hålla i första träningen med 03:orna. Har läst några kurser i ledaskap, men får se hur jag ska göra. Helt plötsligt står det stilla i huvudet av vad jag har lärt mig och vilka tänkbara övningar man kan göra. Men jag har några dagar på att komma på något.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0