Nu börjar hårda veckan.

Japp, nu är det packning och städning som gäller. Denna vecka ska det bli klart. Lägenheten ska vara tom i helgen.
Som tur är hjälper mamma mig lite med städningen =) Bästa mor<3

Imorn kommer det en kille och ska titta på lägenheten, jag hoppas att han tycker om den så att jag lipper betala fler månadshyror. Jag har två månader kvar på min uppsägning.

Igår hade vi fått en mail, eller Johannes hade fått det, och det var ett erbjudande på en lägenhet. Så jag håller tummarna för att det går vägen nu. Dem vet hur våran situation ser ut med reservplats och inkomst överhuvudtaget, så som sagt håll tummarna för oss =)

I lördags var det sista dagen på jobbet, det var sista matchen med Kff och vi hade en super kul grillfest med laget på kvällen. Vi mötte Krokstorp, så det var ett lite derby i lördags. Vi vann med 0-1. Härligt. Jag fick äran att vara kapten bara för att det var min sista match.
Efter matchen ville Mo:s föräldrar säga hejdå och jag fick ett litet paket. Där i var det ett salt och pepparkar från cult design, jätte fina. Tack snälla ni =) Det är i såna här lägen man förstår hur länge jag och mo hållt ihop =)

Idag bokar Mo vårat nyårsfirande, vilket kommer ske i LONDON. Ska bli riktigt kul, i år blir de inget torg i Oskarshamn i år blir det storstaden och ett firande en timma innan ;) Ser redan fram emot det =)

Nu är det nog dags att jag börjar styra, ju snabber jag blir färdig desto bättre  =)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0