Plopp

Fortfarande ingen lägenhet. Stiftelsen Karlstadshus har stenhård regler. Ska du få en bostad hos dem, ska du fasen ha pengar. Vilket vi har, problemet är att vi inte får en fullständig inkomst de första sex månaderna. Så nu letar vi massa, men tiden rinner snabbt nu. Varför nu?

Idag har jag haft långt pass på jobbet 7-18, men det konstiga är att det är nästan ett sånt här pass som går lättast och fortast. Idag har det kännts som det iaf.

Efter jobbet åkte jag dirket till träningen. Fasen så kul det är nu. Så typiskt, när jag ska flytta.
Jag kommer sakna mitt lag så fruktansvärt mycket. Förhoppningsvis hittar jag ett bra lag i Karlstad, men där vet man inte hur det går. Hur bra man kommer in i laget och bland personer. Men jag hoppas på det bästa. Kommer iaf spela med Kristinebergs FF nästa sommar =)

Imorn åker jag, Johannes, Kicka ( Johannes syster) med familj, och Johannes mamma till Helsingborg =) På lördag ska vi åka över till Danmark och åka till något nöjesfält  =) Ska bli riktigt kul.

Nu tror jag att det får bli sängen så jag kommer upp imorn, Johannes är inte ens hemma. Och inte har han packat. Men upp ska han imorn ;)

Puss natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0