Imån rullar vi..

Jaha då var det bara några timmar kvar här i Oskarshamn och Sverige.
Imorgon rullar bilen tidigt till Västerås där vi sedan tar flyget till LONDON :)
Det ska bli riktigt kul. Som jag längtar... ;)

Och med roliga sällskapet kommer den här nyårsafton bli toppen :)
Slippa torget i Oskarshamn. Det var dags för det nu..

Julen har varit bra, ätit mycket god mat och haft mina kära nära omkring mig.
Njutit har jag gjort, skönt!

Efter Londonresan går jag in i tentatrans och förbereder mig för de två tentor som kommer.
Juridisk översiktskurs och ekonomistyrning. Härligt härligt.
Och förresten så fick jag godkänt på inlämningsuppgiften som jag hade i juridiken. Skönt att man kan släppa den och koncentrera mig på tentorna..

Nu ska jag fixa med det sista innan jag ska sova. Och jag passar på att önska ett
GOTT NYTT ÅR här istället, för mobilkostnaden blir lite dyrare eftersom att jag inte är i Sverige.

Hörs nästa år mina kära..
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0