Inte långt kvar..

Är hemkommen från Oskarshamn, igen ;)
Nu blir jag här tills fredag sen åker jag till Ullared och möter upp Johannes, Kerstin, Bosse och Kicki med familjen.
Det ska bli kul, som jag längtar ;) Och då får jag träffa min Johannes igen :D

Imorn är det skola igen, har det hela veckan plus att jag lär sitta kvar i skolan efter föreläsningarna och plugga lite. Det behövs, det är BARA 5 veckor kvar till tentan :s

Fast imorn ska jag också in en sväng på stan, för i onsdags när jag var inne och fixade någon julklapp och annat som behövdes köpas hem, såg jag att dom skorna jag kollat på länge på Åhlens fortfarande fanns kvar. Och självklart var det min storlek kvar. Och nu har jag fått godkänt av Johannes att köpa dom ;) Hoppas dom finns kvar imorn bara :)

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0