Och så var den här helgen över...

Jahopp.. Måste tiden gå så fort när man har det bra?
Redan söndagkväll, det var nyss torsdagkväll, då jag hade packat allt, fixat så allt var klart till fredagen.
Upp tidigt, sitta på tåg, vänta, sitta på en buss, vänta, sen sitta på en buss till. FRAMME!
Pussa Johannes, lämna sakerna i stugan, in på Gekås, göra av med pengar, ut och till stugan.
Mysa på kvällen och kolla på idolfinalen.

Blev inte mycket sömn i helgen, somna sent upp tidigt. Igår var va på Gekås IGEN ;) Och även då gjorde jag av med pengar. Konstigt ;) Men jag har köpt lite julklappar, vi har köpt lite till hushållet jag och johannes, sen har jag handlat lite till mig själv. Sen igår kväll beställde vi pizza och bara tog det lugnt.

Idag var det samma visa, somna sent och upp tidigt. In en till sväng på Gekås, blev knappt något handlande idag, det mesta var redan inhandlat och alla avdelningar hade vi redan gått igenom några gånger ;)

Så nu sitter jag i Skövde igen, men alla saker utspridda i halva soffan. Nu ska en del slås in, en del in i skåp och lådor.

Har även sålt våra två soffklädslar i helgen, mitt svarta i fredags och Johannes röda idag, skönt att vi blir va med dom. Dom tar bara plats ochvi har inte redigt det ;) Inte för det vi inte ska ha kvar iaf.

Känns som att det är dags att inta sängläge. Ska bli gutt att få sova i sin säng, men ännu bättre hade det varit om Johannes hade varit här <3

Kram godnatt

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej. Har du hittat någon klänning än? Annars finns ju nelly.com också... KRAM

2010-12-13 @ 14:57:41
URL: http://mariacn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0