Sista dagarna..

Jaha nu går vi in i dom sista dagarna innan jul.
All hysteri, allt sista minuten handlande, mat som ska fixas iordning.
Sena kvällar, tidiga mornar.
Hm, näe det låter inte som min vecka.

Den här veckan ska jag gör saker som dom andra inte hinner med. Avlasta mamma och Maria, eller tanken är det. Sen hur mycket avlastade det blir det är en annan sak.

Idag lär nog bli en lugn dag. Kerstin och jag ska gå och sola, sen ska jag med henne till Hagelins. Sen då?
Vad ska jag göra resten av em?
Ikväll ska jag till mamma och klä granen med Isabell och Gabriella.
Jo nu kom jag på vad jag ska göra i em, jag ska slå in dom sista paketen så jag kan ta med dom till mamma och lägga under granen :)

Och så var denna dag gjord ;)

Hejs svejs


Kommentarer
Postat av: Moster Eva

Tur att du är hemma nu och ser till så din mor inte går i julspinn! Synd vi inte hinner ses nåt innan jul men så blir det ibland. Tack för det fina julkortet från dig o J.

Kramar i massor från mig o Kenneth.



Och God Jul förstås!

2010-12-22 @ 07:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0