Vilken klänning?

Igår kväll kollade jag runt lite efter klänningar till Nyår.
I år känns det extra viktigt med en festlig klänning eftersom att jag ska fira i ett annat land, i en huvudstad.
Närmare bestämt, London!

Jag var inne på Bonprix där jag hittade en hel del fina klänningar och nu kan jag inte bestämma mig för vilken.
Jobbigt! Detta är ett dilemma fram tills jag har hittat EN jag vill ha. Helst vill jag kunna använda den fler gånger, men på något sätt känns det som att det kommer bli svårt. Klänningen jag söker ska nämligen vara glammig ;) 

Maria, Mo, nån annan? Hjälp ;)
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Inte lätt. Men vet att bonprix har hög returavgift. Tror jag fick betala 90kr när jag skickade tillbaka. Kolla ellos, dom har många fina klänningar, och tradera så klart. Älskar dig syrran. Kram

2010-12-08 @ 22:54:04
URL: http://mariacn.blogg.se/
Postat av: Moster Eva

Du ska ju till Ullared på fredag. Kolla där oxå. Allt är ju inte skit som de säljer.Och har du inte gett så mycket för den så gör det heller inget om du inte använder den nån mer gång. Kraaaaam!

2010-12-09 @ 07:52:53
Postat av: Sara

Tack för tipset Eva, jag hade inte tänkt så långt själv ;) Många kramar



Maria jag har kollar Ellos, det var inget fint. På bonprix var det glitter och glamour. Love you! Kram

2010-12-09 @ 20:47:44
Postat av: Mo

Ska till Kalmar o leta imorgon! Hoppas vi hittar något snart! Börjar ju dra ihop sig ;) pöss! Lycka till på din tripp... :)

2010-12-09 @ 22:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0