11 februari

Lägenheten börjar bli lite bättre. Beståbänkarna blir bra längs med väggen, men jag saknar en soffa att ställa framför. Problemet är att jag inte hittar någon billig och bra. Funderar på en tripp till Thörnvalls möbler och se vad dem har för något. Vill ha en soffa nu, annars kommer det inte kännas färdigt i lägenheten. Jobbigt. Det är mer pengar som ska läggas ut än vad man tror.

Imorn ska Emma och jag ha fredagsmys. Laga tacos och kolla på let´s dance. Blir nog lite vin till det också. Härligt. Får se om jag sover i lägenheten efter myskvällen. Har inte alla grejer som behövs kanske. Annars får det lösas till lördagen.

Min karl åker till Norrköping och ska spela in hela helgen.
Men han kommer hem till Alla <3s dag igen. Bäst för honom det ;)

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0