23 februari

Det har blivit lite dåligt bloggande den sista tiden. Vad gör jag om dagarna egentligen? Säg det.

Helgen:
I fredags blev det en tripp till Kalmar för att inhandla saker till lägenheten. I Fredagskväll var det fint här.
Hanna och Emma var här, vi köpte kinamat och kollade på Let´s Dance. Det var mycket trevligt.

I lördags var det bara att gå upp för att jobba. Jag ställde klockan på 07,15. Vid 08,29 frågar Johannes om inte jag ska gå till jobbet. Upp och hoppa, slänga på mig kläder och borsta tänderna. Jag skulle nämligen börja jobba 08,30. Andra lördagen jag försover mig. Nu jobbar jag på lördag också, vilket blir den fjärde lördagen. Sen är jag ledig lördagen efter det. Skönt.
I alla fall efter jobbet var det hem en stund,sen vid fyra möta upp Mo för att handla snacks till kvällen.
Vi hade en lite spelkväll md laget, tyvärr kom det bara 3 personer utöver "festkomitten".Men vi hade roligt.

Söndagen hade vi träningsmatch mot högsby.Båda a och b laget. Då var det att ställa klockan då med. Lag 1 gick det inte så bra för, vi fick stryk med 0-4 (bara vi slår dem på 11-manna, där har vi alltid varit starkare). Lag 2 vann sin match med 3-0 (kanske). Jag gjorde ett mål också. Kul.

Senare på kvällen åkte jag till min syster, hon har varit sugen på apesinris ett tag så det gjorde vi. Gott gott.
Sen lite bus med Albin då såklart =)Han är så härlig, det lilla charmtrollet. Och snart fyller han 1 år =)

Nu om en stund ska jag jobba, en extratid. Pengar behövs. Får se om man får veta om tjänsten. Vet inte på ett sätt om det var dumt att söka, det är egentligen helt fel tider för mig. Jag anser att man ska både kunna jobba och ha en hobby. Men får se vadsom händer.

Vi får se när vi hörs igen. Ska bli lite bättre igen på bloggandet ;)

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0