Race

Jag hann inte så mycket igår, men idag är jag hel ledig och ska bara vara i nya lägenheten.
Bokade tvätttid där så jag ska tvätta medans jag plockar bland kartongerna.
Hoppas jag hinner mycket idag. Så stor är inte lägenheten ;)

Johannes kommer och sätter ihop IKEA möblerna när han slutat jobba och
Maria kommer runt två tre och hjälper mig lite med kartongerna.
Det blir ju mega bra.

Vaknade med huvudvärk, suck.
Jag som måste vara pigg, får äta lite frukost och hoppas att det blir bättre.

Läste bloggen om Felica (flickan som hade tumör eller nåt) hon gick bort nyligen,
Man kan inget annat än att bara sörja med familjen. När man läser vad mamman skriver
har man tåren i ögat. Jag önskar dem all lycka framöver.

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0