Städa, städa, plocka, plocka, jobba, jobba

Lägenheten har jag fått, så den ska jobbas på idag.
Tänkte börja med att plocka in det jag har i kartongerna i skåperna.
Det är mycket som ska göras nu och fortfarande lite saker som ska inhandlas.

Maria ska till tandläkarn sen idag då ska jag ha Albin en stund. Ta oss en promenad i det fria.

Sen kallar nog jobbet. Ska jobba mellan 14-20,15.
Den här veckan hade jag velat vara ledig så jag hade kunnat koncentrera mig på lägenheten. Kommer inte vara så pepp på jobbet iaf. Jag blir så när jag vet att jag har annat för mig hemma som jag vill göra. Men det är bara att bita sig i läppen och gå dit.

Fick just veta att jag inte kan ta Johannes gamla soffa, för att ska jag byta klädsel på den kostar det ca 3000 kr. Då kan jag lika gärna köpa en ny.Frågan är när jag får råd med det. =(

Nu ska jag göra mig iorndnig sen köpa dammsugarpåsar och sånt och bege mig till lägenheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0