Tv, bredband?

Usch, vad ska man välja. Det finns nämligen bara 1an 2an och 4an i kanaler så vill gärna ha någon bra box. Men vad? Och sne behöver jag bredband också är fär beroende av internet för att inte kunna strunta i det.
Jobbigt. Pengar hit och pengar dit. Kommer ju ha hur mycket abonnemang som helst snart. 

Sen när jag nästan bestämt mig för ett tv abonnemang så visar dem reklamerna från grey´s anatomy, desperate housewives. Och det börjar 1 mars. Ja, och vem har inte träningaronsdagar till klockan halv tio så jag skulle missa Grey´s? Jo JAG. Och jag kan inte missa Grey´s vilket resulterar i att jag måste skaffa mig en inspelningsbar digitalbox. Ännu mer pengar. Skit också.

Det får nog bli tre:s mobila bredband iaf. Det är billigast ;)

Igår körde jag och Johannes min moster och hennes fästman till flygplatsen i Kalmar. Dem åkte nämligen till Phuket igår. Härligt för dem. Johanens och jag stannade till i Hansa city området efter det. Först tog vi en snabbt titt inne på hemtex och hela tiden kliade i kroppen för att jag ville till IKEA. Vill ju kolla möbler IGEN.
Det slutade med att jag kom ut från IKEA med 2600 kr mindre på kontot och ägare till ett soffbord, tv-bänk, soffklädsel. Mmm, lite impulsivt kanske.Hoppas det passar bra i lägenheten nu. Ska bli roligt nästa vecka, börja få göra iordning lägenheten.

Nu behöver jag sova. Börjar jobbet klockan sju imorn. Undra om jag får med mig min kärlek till att också lägga sig etfersom att han också börjar vid sju imorn.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0