Tvätt och tvätt

Jag börjar jobba klockan 14.00 idag.
Och jag var uppe innan sju för att jag hade tvätttid. Och jag kan då inte somna om nån timma medans tvätten går, så jag har varit uppe tidigt idag. Inte likt mig.

Ska ta mig ut lite i det härliga vädret. Kan inte bara sitta inne.

Igår skrev jag på kontraktet. På måndag är lägenheten min.
Efter att jag skrivit på kontraktet åkte jag till maria.
Och när jag var där igår insåg jag verkligen att Albin är ingen lite bebis längre. Han är ju stor, han går snart. Och full fart är det hela tiden. Men det jag märkte mest på att han har blivit stor är hans hår. Det som så länge varit lite fjun har nu blivit lite längre. I nacken är det inte lite fjun längre utan man ser hur det lägger sig lite lätt mot tröjkanten. Fast det är också nu det börjar bli kul också, eller det har det ju varit hela tiden, men han rör mer på sig nu.Han ligger inte bara stilla under babygym utan kryper och gå runt bord och allt som går att hålla i sig i.  Härligt.  
Maria och Daniel. Ny bebis ;) Så jag kan både mysa och leka ;) 

Hej så länge
 


Kommentarer
Postat av: Maria

Sitter du där och önskar en unge till av mig? Sakta i backarna. Albin äter redan för två här :)

2010-02-02 @ 12:02:44
URL: http://mariacn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0