116 köttbullar

Det har jag gjort nu på förmiddagen.
Tycker det är så bra att ha i frysen och ta fram när man är sugen eller ska ha en snabb lunch =)
Ikväll ska jag även fixa iordning falsk fläskfile och lägga i frysen =) Gott gott.

Snart vänatr jobbet till kvällen. Men först blir det lunch med köttbullar och makaroner och ketchup=)
Michale Buble har gått varm i högtalaren medans jag har styrt.

Igår hade jag och Johannes varit tillsammans i 17 månader, och vi sa inte ljud om det till varandra.
Men jag lagade mat till han,så att det var klart när han kom hem från jobbet. Vilket jag skulle gjort även om vi inte hade haft 17 månader.

Nu ska jag borsta tänderna och sedan bege mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0