Fixat håret, jobbat och Let´s Dance

Idag skulle jag börja jobba klockan tolv, men ingen sovmorgon blev det för det.
Jag skulle nämligen vara hos Maria vid klockan nio och fixa till mitt hår igen.
Det blev mörk färg i längderna och röda effekter lite här och var. Jag är mycket nöjd, kanske att jag vill fylla i det röda så att det syns lite mer =) Kanske kommer bild senare när jag fixat iordning håret.

När jag var klar med håret, blev det att åka direkt till jobbet. Det var någorlunda lungt, sen blev det folk, sen blev det lungt osv. Kvällen blev lugn, som vanligt. Jossan och Maria hann att städabort så mycket innan de gick så jag hade inget att göra tills vi skulle stänga. Eller två saker men det tar inte så lång tid.

När jag kom hem hade min sötnos lagat mat. Mycket gott. Kom in i fel rytm idag med maten.
Han bjöd iaf på potatisgratäng (köpt, men den är väldigt god) sen strimlat kött i någon god sås. Sånt uppskattas mycket.

Nu sitter jag och kollar på Let´s Dance men har inte kollat sådär jätte bra ikväll. Har styrt med lite saker samtidigt, men Claudia är min favorit =)

Kram godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0