Fredagsmys och högsby

Sen uppdatering.

Igår efter jobbet så åkte jag till Maria med Isabell. Vi lagade tacos. Sen dukade vi undan oh började hälla upp godis och chips i skålar. Hade även köpt med annans och vindruvor. Allt för att de skulle se lite nyttigare ut ;) Näe men det var väldigt gott alltihop. Klockan åtta kollade vi på Let´s Dance =) Det är nästan ett fredagsmåste.

Idag gick jag upp tidigt för att jag skulle börja jobba vid halv åtta. Var inte så trött, trodde det skulle vara värre.
Det var lugnt i början, sen vaknade kunderna.

Efter att jag hade slutat jobba så åkte jag, mamma, maria, isabell och albin till högsby. Till mormor. Jag tänkte att jag skulle rensa bland mina flytta hemifrån saker. Jag har inte haft någon aning om vad som legat i dem där kartongerna. Men nu har jag det. Lite utrensat blev det. Nu behöver jag bara hitta en servis som jag tycker är snygg.

Nu sitter jag hos min syster för Johannes har grabbkväll hemma hos sig. Och nästa helg blir det tjejkväll hos Harry hoppas jag ;)

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0