Lägenhet. Var? När? Hur?

Jag var och tittade på en lägenhet igår. En etta. Den var nyrenoverad och fin.
Nu väntas bara ett samtal från äger om jag får den eller inte. Det stod nämligen mellan mig och tre tjejer till.
Hoppas, hoppas, hoppas.
Tror jag iaf. Är fortfarande lite nervös för att sätta mig själv i en lägenhet.
Inte för att jag tror att jag kommer bli ensam, jag har fortfarande Johannes kvar =)

Innan jag tittade på den här lägenheten har det vairt fram och tillbaka med lägenhet.
Bo ihop, inte bo ihop. Vi har ju en trea vi kan få, billigt inne i stan. Men vi får se vad som händer efter helgen.
Som Johannes säger och jag, han har bott själv, det har inte jag. Det är ju en viss grej att skaffa sin egna lägenhet. Och jag är sugen nu. Har varit ifrån mina saker så länge nu. Dem står fortfarande nerpackade i kartonger efter mammas flytt.

Igår satte Let´s Dance igång. Härligt. Det är kul att se alla danserna och klänningarna dem har på sig.
Ibland önskar jag att det var jag som stod där. ;)
Somdet såg ut igår så hoppas jag att Claudia håller sig kvar länge, hon var redigt duktig igår. Tycker även det känns lite för ungt med Molly i programmet.

Ni måste se Jeff Dunham, en väldigt bra buktalare. En komiker. Johannes och jag tittade på han ikväll. Han var iaf rolig när man var lite trött. Hahah.

Goodnight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0