Som vanligt...

.... så har jag jobbat idag. Och som vanligt brukar jag börjar mina inlägg med det. Roligt.
Men ialla fall, tycker det har varit en relativt lugn dag idag. Skönt det.
Hade två ungdomar precis innan jag skulle stänga för kvällen. Dem kan ha varit 14-16 år, dme köpte semlor. Och när den ena tjejen ska betala slänger den andra ur sig "är det inte rabatt när dem stått hela dagen?" jag slänger ur mig ett paff "nej". Hahah rabatt? Bara sådär? Nej nej.

För en stund sen kom jag hem från biografen. Mamma och jag tittade på "it´s complicated" den var bra och rolig. Lättsam och rolig. Sevärd helt enkelt. Skrattet hördes över biosalongen.

Imron blir det jobb igen och så hoppas jag att jag får ta en titt på lägenheten igen. Tänkte mäta lite och så, så jag kan bestämma mig om jag ska måla eller tapetsera något. Vad säger ekonomin?

Nu väntar sängen. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0