Sprungit

Idag tycker jag tiden har gått fort på jobbet, känns som det var länge sen.
Lite mer kunder idag kanske?

Efter jobbet tog Johanns och jag en springtur, som vanligt är jag helt död efter en kort sträcka och Johanens är knappt rörd. Hahaha. SÅ bra kondition har jag. Sen efter vi sprungit en stund säger han att jag ska känna mina andetag, andas lungt och ta upp blicken. Och efter det orkade jag mycket mer. Eller mycket och mycket. Jag orkade en längre strecka än jag gjorde sist. Och vid Cheapy kan vi välja att springa mot Q8 så är vi nästan hemma, men vi körde förbi scania och oscarsgymansiet. Och jag ORKADE! Min Johannes är bra, även fast han inte får så mycket träninig så hjälper han mig. Guldvärd!

Så ni andra som kämpar med att springa och tycker det är jobbigt, andas lugnare och upp med blicken så ska det nog gå bättre ;)

Imorn kommer lönen, så gutt. Men i år måste jag spara mycket bättre än jag gjorde förra året. När man får kontrolluppgifterna varje år så är det ångets hur mycket man har kännat och hur mycket man egentligen lagt undan. Skärpning!

Det kommer nog bli tufft när man börjar skolan och inte får så mycket pengar som man är van att få utan  att ha massa att betala.

Imorn ska jag göras iordning =) Skriver mer imorn om det =)

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0