Tvätt och moster

Idag sålde jag min MatteC bok. Hade inte ens varit på skolan och satt upp lappar, utan man kan göra affärer genom facebook. Det var så jag gjorde min. På ungefär en halvtimma. Haha. Lätt och enkelt.

Vidare till min syster som jag gick till efter jag fixat det med matteboken. Var där en stund. Vi fick massa ideer om en viss sak. En stor sak. Hoppas det blir av. Håller tummarna på torsdag och resan efter det =)
Iaf, jag hade tvättid vid två. Och jag ville så hemskt gärna umgås mer med Albin, så jag tog med han. In i bilen, ut ur bilen för att köpa tvättmedel, in i bilen, ut ur bilen. In med sakerna, ner till källaren, sätta igång tvätten. Upp tilll lägenheten en halvtimma för att sedan hämta mamma på jobbet och köra hem henne och Isabell. Stackarn. Albin fick följa med hans mormor hem så jag kunde byta tvätten för att sen åka tillbaka. Efter så mycket in och ut ur bilen. När vi hade varit hos mamma några timamr åkte vi hem, han badade lite sen åkte jag och Maria till bion för att möta mamma också. Albin somnar nog gott inatt =)

"Har du hört ryktet om Morgans" var bion som vi kollade på. Den var bra. Sevärd så att säga.
Det är fler bra bio på ingång, det ser jag fram emot.

Väl hemma är Johannes hos sin pappa, jag bäddar rent och försöker göra lite av tvätten lite slätare. Vi är inte riktigt överens med tvätten. Jag struntar inte i om tvätten är skrynkligt. Jagvill ha det slätt, idag känns det som vi hade delad åsikt om det. Och hans strykjärn vill jag inte använda. Vattnet rinner ut lite var som. Dags att börja samarbeta tror jag ;)

Nu blir det sängen, dags att jobba imorn igen.

Nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0