I Kras.

Denna veckan på semstern var fullplanerad. Stockholm och Göteborg.
Nu blir det ingenting. Inget Stockholm och Inget Göteborg.
Eller Göteborg blir det, men jag har ingen att åka med och nu står jag med två Pink biljetter för 650 kr vadera.
Vilket skit. Jag kan inte säga annat än att jag är besviken!

Igår hjälpte jag mamma att handla, alltså köra hem hennes varor. Sen gjorde vi lite tacos, jag var så sugen på det.
Pratade en hel del också, henns liv är mycket intressant just nu ;)

Efter vistelsen hos mamma åkte jag vidare för att träffa Albin och Maria.
Dem hade handlat lite och ställde bilen utanför deras trappingång så jag kom springades från parkering och när jag kom runt hörnet, såg man hur glad Albin blev. Maria hade sagt att jag skulle komma så han väntade på att jag skulle komma. Och när jag kom närmare sträckte han armarna efter mig. Så härligt =)

Vi gick och gungande en stund innan vi gick in, han var ganska trött men lite mys fick jag innan han somnade.
Maria hade köpt en påse med godis, det var gott. Och hon och jag latade oss i soffan.

Idag vet jag inte vad jag ska göra, molnen är ganska stora på himmlen. Johannes sover fortfarande.

Puss kram

Kommentarer
Postat av: charoline

Låter himla härligt med godis ^^, blev en del sugen nu! haha

trist med pink biljetterna. kan inte följa med för jag är fattig och feg! haha. annars hade jag så trängt mig med! kram C

2010-07-21 @ 11:33:40
URL: http://charolicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0