Latitud 57

I sista stund bestämde vi för att gå på Latitud iaf. Och det var tur det. Det var kul.
I fredags hängde jag med Martin och Carro och lite hennes familj. Vädret var på topp, så det var great =)
I lördags jobbade jag till 16, var ganska trött när klockan ringde. Men det gick bra, sen när jag slutat var det bara på att igen. Hem och fixa sig lite sen ner till Latitud. Hörde lite av Ugglas, men det var Erik Hassle jag ville höra. Han började runt 20. Han skulle börjat 19,30 så lite försenat var det. Fast i slutet var det över en timma försenat så sista bandet hörde vi inte. Jag skulle jobba på söndagen också.

Igår var det match i Holsby, vi hade visst inte tagit ett ända poäng på bortaplan så igår var det dags. Vi låg under med 1-0 i halvlek. Men andra halvlek skärpte vi oss och fick till ett bra spel =) Vi pressade på bra och vann matchen till slut med 3-1 =) Det var väldigt varmt, och då menar jag verkligen varmt. Det stod nästan helt stilla på planen som låg lite i en dal. Det var jobbigt. Men vi klarade det. Vi närmar oss kvalplatsen ;)

När jag kom hem runt 19,30 åkte jag och Johanens på en liten picninc, det var mysigt =)

Idag är det jobb som gäller, fast först blir det stan en stund. Solen kom fram lite sent, blir stressigt att åka ut nu känner jag.

Puss Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0