Smittad?

Vart är solen? Helt plötsligt bara försvann den bakom molnen, men det tittar framåt eftermiddagen och då blir det genast jätte varmt igen. Igår var väldigt varmt. Och det blir bara jobbigare när man inte kan åkaut och bada, näe man måste hålla sig fräsch för att man ska gå till jobbet. Men snart är jag fri för två veckor. Det ska bli skönt.

Igår blev det lite shopping. Har inga bra klänningar eller sommarkläder överhuvudtaget. Hittade en turkos kjol, ett par svarta knäbyxor, en svart klänning och ett tublinne. Sen köpte jag även klänning från Tardera och när jag hade lagt mitt bud kom jag på att det inte stod någon storlek på det.  Men jag var inne på den sida för min storlek så får hoppas att det stämmer.

Efter att vi varit hos mormor i fredags så kom jag på att jag ska också kolla på Tradera. Maria hittar massa fint där. Så nu har jag tittat där massa, men man måste ha koll på sig sjlv. Det får inte bli allt för mycket ;)

Nu har jag fyra arbetsdagar kvar på jobbet, sen är det semester i två veckor. Så härligt =) Jag redigt längtar.

Frulllleeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0