Allt och inget

Midsommarhelgen har varit bra.
Jag jobbade på midsommarafton, inte sådär jätte kul. Men efter jobbet bar det av mot ängsvägen för midsommarfirande hos Johannes systers familj. Det var mycket roligt. När jag kom dit, gick vi direkt till havslätt för lite dans. Fast jag dansade inte så efter ett jag, Johannes och Kerstin stå och tittat en stund på dansen gick vi ner till vattnet. Det var så himla varmt så vi ställde oss med fötterna i vattnet. Inte så skönt dock.
Efter det gick vi hemåt igen och vi började grilla och smutta på saften ;)

Lördagen tänkte jag och Johannes åka till havslätt en sävng och sitta i solen, men det såg att komma tjockare och större moln så vi svängde av till hans syster istället och var där en stund, tog lite rester från fredagen.
På em, skulle vi ha lite midsommarmat med mamma. Köttbullar (som jag gjorde) prinskkorv, janssons, sill, potatisgratäng och vitlöksbröd. Mm, så gott var det.

Kvällen belv det äventyrsgolf med Martin, Jimmy och Johannes. Kul, fast det gick inte alls bra för mig. Jag som skulle vunnit ;)

Söndagen tog vi bilen mot Öland. Först ville Johannes till ÖB så dit åkte vi först. Köpte mig en brassestol som jag kunde ha när vi skulle sola. Perfekt. Vi låg vid brofästet, hur gutt som helst. Och så tog jag mitt första dopp också. Väldigt kallt i början men när man doppat sig några gånger började det bli skönare i vattnent. Jag var även först att doppa mig av mig och Johannes =)

Igår var jag ledig, så det blev att tvätta och städa. Harriet, Nilla, Julia och SImon var på besök. JAg bjöd på frktsallad och glass.

Nu ska jag träffa Mo, det blir frukost ute vid hennes stuga sen palnering av våran match vi ska ha med vårat gamla gäng =)

Ikväll är det match mit Gullringen 19,00 hemma.

Och äntligen har Maria BOman fått sin bebis, en lite pojk. Massa grattis =)

Tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0