Camping vart?

Sitter och kollar på olika campingar på västkusten. Fast jag vet inte alltid vart dem ligger, man kommer in på en camoingsida men man vet inte om man är i norr eller söder eller vilken stad.
Nu när jag sitter här och tittar så kommer det bli en dyr campingvecka. Det är inte billigt och dyrare blir det om man vill ha el. Men vilket blir billigaste i längden, ha med en kylväska som behöver el så man kan ha dem viktigaste kylvarorna med sig? Som smör,pålägg och sådant. Eller att inte ha med sig något sånt och köpa det VARJE dag? Mobilen går att ladda på något service hus, men det är inte heller kul att sitta där och vakta den. Hmm, jobbigt.

Johannes åkte över med båten till Öland idag. Han ville sola, tyvärr blir nog inte vädret det bästa för det idag. Men man vet aldrig, fullt ut kan man inte lita på vad vädret säger dagen innan.

Jag ska gå och jobba snart. I charken. Carola är där idag så det blir kul =)
10 jobbdagar kavr sen har jag semester och det ska bli så JÄKLA SKÖNT!!
Önskar dock att jag hade tagit mer, men men. Det är bara att gilla läget och se glad ut när man är på jobbet.

Igår spelade vi lika mot Gullringen, 1-1.
Jag fick pris för matchens slitvarg, kände väl inte så själv, men kul att ändå =)

Ha en fin dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0