9 juni

Jaha, då var man hemma i sin lägenhet igen. Just nu ser den ut som en katastrof, med alla saker som ska packas upp och sen att det inte var helt städat innan vi intog huset. Men man känner inte för att städa när man jobbar hela dagarna.

Ikväll var det Grey´s Anatomy som vanligt, men nästa vecka är sista avsnittet för den här säsongen. Tråkigt. Idag var det så spännanden, jag vet inte vad jag gjort om det varit sista idag. Jag har aldrig kolla i förväg på någon serie som jag tycker om. Det är spänning att kunna vänta, se fram emot något och inte kolla igenom hela serien på någon dag. Men ialla fall, hade det varit säsongsavslutning idag har det blivit jobbigt. Så spännande avslut på kvällens program. Tpren var nästan i ögat ;) Och som mamma sa en gång, "varför utsätta sig för sånt där" Ja, säg det ;)

Efter programmets slut ställde jag mig vid spisen och gjorde korvstroganoff, har lång dag imorn också på jobbet och det är enklare om man redan har med sig mat, då slipper jag fundera på vad jag ska äta och att jag inte vill lägga så mycket pengar på det. Om man bara kunde bli bättre på att fixa något, till varje dag!

Nu tror jag att det är dags att sova.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0