Fun Light

Nu sitter jag i soffan och slöar, jag borde plocka lite med sakerna i lägenheten eftersom att jag får besök imorn.
Pernilla ska komma till mig imorn hon vill se hur jag bor och då vill man visa en fin lägenhet. Men jag orkar inte. Slö. Har jobbat hela dagen (igen) Tycker ni jag skyller mycket på jobbet? Hm kanske är för att jag jobbar kvällar hela tiden! Fast nu är jag ledig imorn och så tog jag semester på onsdag.

Helgen har varit bra. Efter fikan hos Maria gick jag och Johannes och åt en kebabtallrik på Ninos. Det var mycket gott. Sen gick vi vidare till Martin och Carro. Där fick vi äppelpaj som Martin "bakade". Duktigt av han. (Vilket var en ekströms äppelpaj, klar att ställa in i ugnen) ;) Men den var god iaf =) Sen umgicksvi givetvis med dem. Jag lekte lite med Benjamin deras son. Härlig kille det.

Söndagen ville jag göra vad jag kände för, inget planerat. Men lite planer blev det ändå. Man kan verkligen inte ha en dag utan några tider att passa, eller?
Hursomhelst så åkte jag ner till klubbis för lite taktiksanck inför säsongen. Tyvärr var vi inte många där. Tråkigt. Vi blir bara mindre och mindre folk.

Efter att jag varit där åkte jag till mamma och fick mat. Mycket gott. Tog med mig lite matlåda hem också =)
Sen efter det började jag gå igenom mina kartonger som stog i mammas förråd, därför är det lite stökigt i lägenheten. Vet inte redigt vad jag ska lägga alla småsaker och papper som man har.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0