Idag idag idag.

Nu ska jag snart gå och jobba. 6:e dagen den här vexkan, ca 39 h. Det har varit hårt.

Men sen,sen ska jag till mina äslakde och saknade Maria och Albin. Jag har inte umgåtts med dem på nästan 2 veckor och det måste vara första gången det händer sen Albin föddes för ett 1 år sen. Inte bra! Så jag, mamma, Isabell och ev Johannes ska dit och äta hemgjorda semlor som kära mamma har bakat =) Sne får vi se vad som händer efter det.

Imorn ska jag vara LEDIG! Och jag ska göra det jag känner för inte planera något.
Vi har löpträning och terori i klubbis, men jag känner verkligen inte för att planera in det. Har inte haft en enda dag denna vecka där jag har fått andas lite. Så får se vad jag befinner mig imorgon =)

Nu måset jag kila.

Kramar

Kommentarer
Postat av: sara

hoppas du får en mysig lördag! :)

2010-03-20 @ 10:29:39
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0