Jobb och städ

Idag fick jag gå in lite extra och jobba. Slutade vid kvart över fyra.
skönt att få sluta så tidigt någon gång.

Idag var jag sugen på pannbiff, potatis och sås, men det blev inte bra, jag vill ha min mammas mat!

Efter det städade jag lite här hemma, jag har dammsugit, torkat golv, hann också med någon tvättmaskin.
Har satt upp mig på tvättidpå torsdag fm, men ska ta en fika med Alen vid tolv så hinner inte med så mycket då.
Om inte någon utav oss får något förhinder. Det har varit fram och tillbaka med att hitta en dag som passar.

Och jag är så laddad för GREY´S ANATOMY som börjar imorn. Och och och.
Tror ni inte det är träning då. Det är så typiskt. Det gör mig nästan lite sur att behöva vara kvar på träningen, men imorn är det som viktigast att vara på träningen vid 21-21,30. Det blir att köpa programmet på 5 play. Också typiskt.

Nu ska jag tvätta av mig sminket och sova.
Upp coh jobba imorn. Och imorn börjar Alice i underlandet =)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0