Kaaalmar

Klockan kvart över nio, styrde jag och Maria bilen till Kalmar :)
Väl framme börjar vi shoppingen inne på baronen. Det blev någon påse därifrån. Hade självklart tagit med mig en bunt checkar som kom med reklamen i söndags. Dem var bra. Utnyttjade några iaf :)

Efter det tog vi en god lunch på kina restaurangen vid tågstationen. Mumma!
Sedan fortsatte vi in mot stan för att shoppa ännu mer. Vilket vi gjorde.
Vi manar på varandra kom vi på.
Köp den, den var jätte fin.
Och hon likadan mot mig.

Så nu är man någon tusenlapp fattigare men även rikare på bra saker och kläder:)

Det har varit redigt kul att få umgås med bara Maria. Det gör jag gärna om, när vi har pengar igen haha.
Du är bäst <3

Mm mumma!
Mm, mumma!


Massa kassar :)


Hur ska hon förklara det här för Daniel? ;)
"Hur ska jag förklara det här för Daniel?" :)


Mina köp :)

Vi umgicks i 10 härliga timmar idag.

Dags för mig att sova, imorn är det jobb tidigt.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0