Typ.

Igår träffade jag Maria och Albin på förmiddagen. Vi tog en sväng på stan.
Konstigt, etfersom vi nyss var i Kalmar. Maria shoppade på hon ;) Näe men lite fynd hittade hon.
Jag var iaf på jakt efter en affär som kunde få bort mitt larm från byxorna.
Yes ni läste rätt. När jag tog på mig mina nya byxor på torsdag fm så satt larmet kvar på dem. Shit. Jag åker inte till Kalmar för att få bort det. Som tur var var dem så snälla inne på Aima och kunde hjälpamig att få bort det.

Sen följde jag med Maria hem och blev bjuden på lunch. Spaghetti och köttfärssås. Det var mycket gott =) Tack så mycket. Efter det skulle Maria till jobbet och jag åkte hem en sväng frö att senare gå och jobba. 15-19 vilken tid alltså.

Idag ska jag jobba, tänka sig. Missar DM matchen pga det. Surt.
Och jag har även lovat att jobba på långfredagen. Dumt. Varför ställa upp när man inte får något positivt tillbaka förutom lönen? Tål att tänkas på.

Imorn är det match igen. B-lags match fast nu ska vi inte ha något b.lag längre. Folk slutar. Tråkigt.
Vad ska man göra?

Förresten får ju inte glömma att nämna att söta mamma bjöd på våfflor i torsdags. Det var mycet uppskattat och gott. Bästa mor!

Nu äta frukost.

Kram hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0