Vårväder

Idag har det var ett helt underbart väder.
När jag mötte upp Johannes för att luncha med honom, sken solen.
Det var så härligt. Det var inte så kallt heller. Nu är det äntligen på gång =)
Snart slipper vi alla heltäckande kläder.

Vi köpte pasta från pastaköket som har öppnat vid bion, perfekt.
Slipper man ta sig dit ut när man vill ha en snabb lunch.
Jag tog en ostsås med kebabkött, den var god. Rekommenderas.

Senare på eftermiddagen var jag barnvakt pt Albin.
Maria och Daniel gick ut och åt. Dem fick det i julklapp utav mig. Bli bjudna på middag och barnvakt.
Jag och Albin tog oss till mamma medans dem åt. Vi hade roligt där. Albin är så härlig nu. Och några steg tog han idag. Duktig kille. Sen när Maria och Daniel kom då kröp han bara.

Nu skajag sova om jag ska komma upp imorn, var länge sen jag gick upp vid sex. Skanämligen jobba imorn och börjar vid sju. Härligt ;) Inte !

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0