Ledig dag, fullt upp

Vaknade med et chock idag klockan 06,00. Jippie.
Johannes har någon alarm signal på sin mobil som är hög och vad jag vill få det till kändes det som hårdrock. Haha. Inte allt för kul att vakna till. Så där låg jag vaken, kände inte alls att jag ville somna om ( i kroppen) men jag ville det. Så när Johannes hade gått till jobbet somnade jag igen, och vaknade istället jätte trött vid nio när min klockan ringde.

När jag kommit upp och gjort mig iordning åkte jag till min kära syster. Hon ville visa sina glasögon hon lånat hem från en butik, men har svårt att bestämma sig. Jag tyckte också det var svårt. Och jag tycker också det är dumt att dem sätter prislappen mitt på ena glaset. Det tappar helheten. Men jag ska med henne till butiken imorn och kolla lite.

Efter att jag kört henne till jobbet klockan 14 så åkte jag en sväng till Helena, där kollade jag på förra avsnittet på Grey´s Anatomy som jag missade förra veckan. Hon hade egentligen inte tid, men medans jag kollade på det, höll hon på med det hon var tvungen att göra. Så jag tyckte det var mycket snällt av henne  =)

Idag har jag tre personer som fyller år. Massa Grattis på er, Harriet, Viktoria och Vera =)
Och på kvällen var vi ute hos Vera och firade henne lite. Vi fick pannkakstårta. Mycket gott.
Var även barnvakt så Albin var med där också. Han är så go =)

Igår klippte jag av mig håret. Yes, det var det jag var nervös over och var tvungen att göra. Men det känns bra. Tog över 1 dm på längden, så det är en del. Färgade även håret och la i ljusa slingor. Och jag är mycket nöjd. Maria Boman är bra hon.

På jobbet igår kom jag på, efter att jag hade haft en kund i charken. Att det är inte så jätte trevligt med äldre män som har någon sliskig tröja eller skjorta halvt öppen så man nästan ser bröstet och inte tala om allt hår vissa har. Tycker inte om det. Knäpp skjorta!
Jag säger inget om man sitter utanför sin husvagn på sommarn och det är varmt, men inne i en butik när man handlar. Inte okej!!

Imorn är det min tur att gå upp tidigt, Johannes får ligga kvar. Han börjar inte jobba förens 14, då jag slutar. Japp så ser vårat förhållande ut. Fast oftast tvärtom. Han börjar tidigt och jag börjar senare.

Aja, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0