Då var man nyförlovad och GODKÄND på tentan!

I tosdags den 11 nov förlovade jag och Johannes oss.
Det var planerat sen en vecka tillbaka.
Johannes frågade mig :)
Måndagen den 8 nov kollade vi ut ringar och beställde dom.
Allt i SMYG ;)
Ingen visste något förens det stod i tidningen i fredags :)



I torsdgas fick jag också veta mitt betyg i externredovisning.
Och så som det står i titeln så klarade jag den.
Jag blev överlycklig, det var som en sten släppte.
( Jaa, jag kan åka med till ULLARED ;) )
Jag var väldig osäker på hur det gick, jag trodde att jag låg på gränsen, men jag hade lite marginal från strecket :)
Skönt att man kan släppa den och fokusera på dom andra ämnerna nu.

Så alltså var torsdagen den 11 november en super duper dag för mig :)

I helgen har det blivit en del styr i lägenheten, det blir det Alltid när Johannes kommer hit.
Han har plockat upp kartonger, borrat, skruvat, ja styrt en hel del ;)
Han övertalade mig till att vi skulle köpa två beståhyllor och sätta över tvbänkarna så det var vi och inhandlade i lördags. Vi åkte till Jönköping och Ikea samt en musik affär för att hitta en gitarr till Johannes, vilket vi gjorde också. Vi skulle bara till Jönköping i någon timma men det slutade med att vi var där hela dagen.. Idag satte han upp hyllorna och det blev redigt fint :)  

I fredags så var vi även och köpte ett hemmabiosystem, han hade väl gått och tänkt på det när jag var i skolan på förmiddagen för jag blev lite förvånad när han sa att vi skulle köpa ett, redan samma dag. Det testade vi i lördgas kväll, och det var bra.

Jag hoppas att han vill komma till mig nästa helg också, men det ser lite mörkt ut för det. Får se vad han bestämmer sig för under veckan.

På tisdag efter Jöken ska Elin, Angelica och jag ha vin och tjejkväll hemma hos mig, dom ska även sova över. Kanske blir lite plugg men inget garanterat. Det ser jag fram emot.

See you later.

Kram godnatt


Kommentarer
Postat av: Moster Eva

Grattis igen till förlovningen och grattis till att du klarade tentan. Kram.

2010-11-15 @ 07:48:36
Postat av: Maria

GRATTIS igen älskade syster! Du är ju världsbäst :)

2010-11-16 @ 22:11:04
URL: http://mariacn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0