Nostalgisk

Imorn är det första december. Alltså 24 dagar kvar till julafton :)
Så härligt. Jag ska in på stan, försöka hitta lite julklappar i detta snöiga och kalla Skövde.
Blir säkert att plugga lite också, jag behöver komma igång igen.

MEN, jag funderar på att ställa klockan på straxt innan 07.15, gå och lägga mig på soffan och kolla julkalendern. Japp, jag är 21 år och varje år försöker jag titta på första avsnittet och ser om det kan vara något "bra". Fast dom senare julkalendrarna kan inte jämföras med dom som var på 90-talet, dom var bra. Eller är det bara jag som blivit gammal?

Det är kallt i lägenheten, fast elementen är på för fullt. Imorse hade jag 16 grader i köket, nu ligger det på 17. Härligt. Sitter med tröja och flecce, strumpor och raggsockor ändå fryser jag. Ska det vara så? Får nog kolla upp det där imorgon...

Godnatt folket


Jag älskar min Johannes Karlsson <3

Kommentarer
Postat av: Moster Eva

Du är för gullig! Johannes Karlsson kan vara glad att ha hittat en sån som dig.

Kram.

2010-12-01 @ 07:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0