Nu är det avklarat..

Tentan är gjord, och jag försöker att inte reflektera över mina svar, och jag vill absolut inte kolla i mina böcker efter svar för att på det sättet få fram mitt ev. resultat. Så när jag kom hem tog jag mina böcker och ställde dom i hyllan, där jag hoppas att dom får stå utan att jag behöver öppna dom igen.

När jag var på väg igår med bussen, fick jag plötsligt handsvett. Jag har aldrig handsvett annars (peppar peppar), något bara flög i mig.. Jag var i skolan ca 13,20 och 14,15 skulle tentan börja. En hel timma.. På den tiden hinner man stirra upp sig lite.. Men tiden gick och helt plötsligt låg tentan framför en och dom sista minuterna innan 14.30 var sega. (Vi fick inte öppna tentan förens 14.30.. ) Vad finns på pappret? Kommer jag klarar det här? Hur ska jag lägga upp det?

14.30 öppnar vi papprena, tiden börjar ticka. Jag sitter som helspänd och inte ens när jag sett tentan och uppgifterna kan jag slappna av. Så i fyra och en halv timma satt jag som helspänd i hela kroppen... Jag var nästan säker på att jag skulle gå efter två, tre timmar. Men jag blev en av dom som nästan satt längst.. Och inte blev jag klokare för det..

Efter tentan släppte jag spänningarna och festade.. Gutt!

När jag hade gjort tentan, funderade jag på vad jag skulle göra imorn (idag). Vad gör man när man inte pluggar? Det var nästan som man glömt hur det var när man inte pluggade.. Så jag kom på att det är nogdags att ta hand om lägenheten igen. Johannes tycker jag har varit lite slarvig. Men idag tänker jag slappa så lägenheten får bli imorn ;)

See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0