Sweet

Igår kom resultatet på den ena tentan, GODKÄND! Så jäkla gutt. Alltså känsla när man går in på studentcentralen och ser ett G är svår att beskriva. Det är som om något rinner ur kroppen, från knopp till tå, som en härlig våg typ. Åh vad jag gillar den känslan! :)

Förra helgen var jag i Danmark med Kff, vi var där på träningsläger. Så himla roligt hade jag där. Jag fick spela HELA a-lags matchen mot ett div. 3 lag. Efter det var jag riktigt glad. Nu kan jag skriva det på min meritlista ;) Nu vet jag vad jag klarar av :)

Veckan som gått har jag ägnat åt skolan. Ett grupparbete ska in imorn och igår skulle ett annat grupparbete in så det har vart full fart. Däremot idag har det inte varit många knop. Jag har varit ledig och Johannes är i Göteborg på utbildning.
Imorn kör jag på med skola igen. IT-rätt, har inte redigt greppa det, men det kommer förhoppningsvis :)
På kvällen ska vi ta fram våran elgrill och inviga den. Mm, längtar redan till maten :)

På lördag kommer min bästaste familj och hälsar på. Också något jag ser fram emot. Men innan dom kommer ska jag hinna med och spela en match också. Det blir min fjärde den här försäsongen. Hoppas hoppas hoppas jag får spela back. Den är en kick att stoppa en spelare från att anfalla mot vårat mål!

Klockan är 22.00 snart vilket betyder att Big brother börjar. Äntligen. Efter det blir det bingen eftersom att jag börjar skolan på morgonen.

Godnatt folket. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0