aj Aj aJ

I helgen köpte jag mig en epilator. Och jag hade både sug och inte sug för att testa den. Oftast är det ju så att när man köer något nytt som kläder, skor, smycke eller liknande vill man oftast använda det direkt. Epilatorn var blanda känslor kring. Jag ville för jag visste att jag skulle slippa behöva raka benen dagligen och jag ville inte för jag visst att det skulle göra ont.
Men imorse tog jag steget. Jag körde. Och jag säger bara AJ! Det kändes. Jag fick handsvett och det får jag nästan aldrig. Bara när jag är riktigt nervös. För varje gång man förde epilatorn mot huden ville man lika snabbt ta bort den där ifrån. Men nu sitter jag iaf här med någorlunda fräscha ben. Tyvärr är det så att man måste epilera några gånger för att håret växer ojämt så de hårstrån jag inte fick tag på idag kanske jag får tag på imorn. Så jag vet vad jag har och vänta mig kvällarna framöver nu.

Tror att en förkylning är på gång i kroppen :( Och jag känner att jag inte har riktigt tid för det nu. Mycket jobb framför mig och en viktigt fotbollsmatch på lördag, så det är nog bäst att jag kurera mig lite nu :)

Godnatt kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0