Idag Idag Idag

Har jag varit på dubbelbröllop :) Bästa stora syster gifte sig med sin Daniel och Daniels mamma gifte sig med sin :)
Det var hemma hos Daniels mamma, ett borgligt, så Peter Wretlund var där och vigde dom :) När vi kom dit idag så var Maria och Helen och gjorde sig iordningen och när dom kom in till oss började lipa direkt. Det kändes så overkligt och spännande och nervöst och massa på samma gång och när jag då fick se Maria kunde jag inte hålla tillbaka tårarna, men det lugnade ner sig. Sen skulle vigseln dra igång och dom spelade en låt innan Peter började tala och då kom tårarna igen och bredvid mig stod Daniels syster och också hade tårar i ögonen. Vilken rolig syn Maria, Daniel, Helen och Daniel måste fått när dom såg oss två stå där i ett hörn haha. I alla fall, det var ett mycket fint bröllop och jag är så glad för deras skull <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0