30 månader

Igår var det två och ett halv år sen jag och Johannes blev tillsammans. Tiden går fort när man har roligt :)
Är man extrem om man nämner sånt varje månad. 2 år 7 mån, 2 år 8 mån, 2 år 9 mån, 7 år 3 mån osv. ?
Dags att sluta kanske..  Japp, dags att sluta upp.

Iaf, nu när jag ändå har skrivit att vi har haft 2 år och 6 månader, så igår, bakade jag scones till frukost. Dert var gott, fast jag har njutit mer av det när jag har varit matglad. Sen såg jag också att Harry Potter filmen gick nu i helgen och Johannes har gärna velat se den, så den gick vi och kollade på. Även fast jag fortfarande var illamående, men inget har "hänt" sen ons-torsdag natten.

På kvällen åt vi hasselbackspotatis och lövbiff med persiljesmör, något som jag också tycker väldigt mycket om. Fick inte i mig mycket utav det heller. Men lite är alltid något.

Här är min FINA KANDELABEL som jag fick utav sötnosen uppe i hörnet ;)
När man ser den sådär så duger den mer en väl än dom där rosorna :)


Som vanligt på fredagarna är det Let´s Dance. Och parlamentet. Och modern family.
Bra fredag :)

Kommentarer
Postat av: Moster Eva

Kenneth o jag håller på så än fastän vi varit tillsammans i 6 år nu. Snart 6 år och 1 månad!

Kram. Hoppas du blir frisk snart. Hälsa Johannes.

2011-02-21 @ 12:03:52
Postat av: Kennet Nordin

Håller helt med min sambo. Man ska fira lite och påminna om den kärlek man har till varandra.

2011-02-23 @ 16:28:16
URL: http://mashedkidneys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0