89 poäng

Idag har vi haft seminarium 3. Intressant lektion.
Vi "testade" hur ett beslut ändrades från att komma fram till ett beslut individuellt och sen diskutera det i grupp.
Vi fick veta en kort berättelse om hur ett plan störtar utan att dom hinner säga vilken kurs dom är i. Planet störtar i öknen, och våran uppgift var att rangordna 15 saker i den ordning vi tyckte var viktigast. 1 var viktigast. Sen diskuterade vi i gruppen och fick då ett annat resultat. Oftast blir dom bättre. Sen fick vi se experternas rangorndning, och efter den skulle vi också jämför våra resultat. Vi fick sedan säga upp våra individuella poäng  och gruppens poäng. Dom flesta låg mellan 60-75 kanske. Jag fick hela 89 poäng, haha. Inte bra. Våran föreläsare blev lite förvånad över de höga poängen. Haha

Efter dagens seminarium jag jag, Angelica, Elin och Cathrine och fikade på Pim´s. Eller fika, det blev en en varm chokladdryck för min del. Gott.

För tillfället har jag mean girls på på tv:n och jag väntar på att Johannes ska komma hem från jobbet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0